سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کنفرانس I/O 2013، همه منتظر معرفی نسخه 5 سیستم عامل اندروید با نام "پای لیمو ترش" بودند که این اتفاق نیافتاد و گوگل معرفی این نسخه به آینده موکول کرد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، کمپانی گوگل دعوت نامه های یک رویداد مربوط به اندروید را برای رسانه های مختلف ارسال کرده است، این کنفرانس مطبوعاتی که قرار در تاریخ 2 مرداد در سانفرانسیسکو برگزار شود، با عنوان جالب " به صرف صبحانه با ساندار پیچای ملحق شوید" به دست مدعوین رسیده است.

ساندار پیچای که در حال حاظر مدیر ارشد بخش کروم و اندروید است. به احتمال زیاد در این کنفرانس حرف های زیادی در مورد نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید خواهد زد. نسخه ی جدیدی از اندرویدکه مدتهاست نهایی شده و در اختیار توسعه دهندگان سخت افزار جهت برروزرسانی محصولات خود قرار گرفته است. تا این بار فاصله بین معرفی تا برروز رسانی سخت افزاری کوتاه تر شود.

این نسخه که احتمالا 4.3 و جز خانواده ی آبنبات ژله ای خواهد بود، چند هفته ی گذشته برای اولین بار برروی یک دستگاه گلکسی اس 4 رویت شد، البته تغییرات اعمل شده نسبت به نسخه ی 4.2 محدود و کم بودند و به همین علت بسیاری معتقدند که این نسخه، نسخه اصلی نخواهد بود.

در نهایت باید 2 مرداد ماه صبر کرد تا ببینیم گوگل چه تغییرات جدیدی را برروی اندروید 4.3 به وجود آورده است.






تاریخ : جمعه 93/10/19 | 12:6 عصر | نویسنده : mehshad sheikhi | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.