سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

گوشی 2015

با جدیدترین گوشی های برتر 2015 که اسمارت فونهای بی نظیری از شرکت های معتبر تولید کننده می باشند مانند گلکسی اس 6 ، اکسپریا زد4 و دیگر رقبای گوشی هوشمند آشنا شوید.

سال 2014  برای شرکت های تولید گننده گوشی هوشمند سال پرباری بود و تنوع در مدل و کیفیت این گوشی ها زیاد بود تا جایی که هر کاربری با توجه به درآمد خود می توانست از جدیدترین محصولات این شرکتها خرید کند.حال با نزدیک شدن به سال میلادی جدید، شرکت‌های طراح و تولید کننده تلفن همراه آماده می‌شوند تا محصولات جدید خود را که در سال 2015 قرار است عرضه شوند ، در معرض نمایش قرار دهند.سال 2015 اگرچه از لحاظ بهبود قطعات سخت‌افزاری سالی پربار خواهد بود، اما پیش‌بینی شده که اسمارت‌فون‌ها از لحاظ نرم‌افزاری و طراحی ظاهری نیز با تغییرات عمده‌ای نسبت به سال قبل روبرو شوند.

برخی از این محصولات عبارتند از :
 
1- Sony Xperia Z4
گوشی های برتر 2015
 
این تلفن همراه احتمالا دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و احتمالا پردازنده اسنپ دراگون 64 بیتی 810 خواهد بود.دوربین 21 مگاپیکسلی آن قابلیت تمرکز روی 192 نقطه را خواهد داشت.حضور یک ساله پرچمدار بعدی سونی مستلزم تعبیه و درنظرگرفتن بهترین قطعات بازار برای اکسپریا Z4 است. 
 
2- Samsung Galaxy S6
گوشی های برتر 2015
پرچمدار تلفن‌های همراه سامسونگ احتمالا دارای نمایشگر 5.2 اینچی است .سامسونگ از وجود رزولوشن QHD، اسنپ دراگون 810، رم سه گیگابایت و دوربین 16 یا 21 مگاپیکسلی در گلکسی S6 سخن به میان آورده و از سوی دیگر بعضی از آنالیزورهای بازار نیز سیاست استفاده از صفحه نمایش‌های انحنادار را که با نوت Edge آغاز شد.
 
3-  HTC One M9
تلفن‌همراه آینده اچ تی سی دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 4 برابر اچ دی خواهد بود و شنیده شده دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکالی روی آن نصب می شود.اچ‌تی‌سی وان ام 8 را عده کثیری از اهالی بازار زیباترین اسمارت فون اندرویدی طراحی شده تاکنون می‌دانند و حتی کار به جایی رسیده که یکی از مدیران شیائومی طراحی اپل آیفون 6 را الهام گرفته از ام 8 اچ‌تی‌سی می‌داند. 
 
 گوشی های برتر 2015
 
در کنار زیبایی ظاهری، چینش و انتخاب دوربین‌های عقب این اسمارت فون نتوانست توجهی را برانگیزد تا تحلیلگران آن را تنها یک ویژگی تبلیغاتی بنامند. اما شواهدی وجود دارد که اچ‌تی‌سی از این موضوع درس گرفته و در وان ام 9 شاهد دوربینی قدرتمندتر و واقعی‌تر خواهیم بود. ام 9 می‌تواند خیزش دوباره این شرکت تایوانی از حال نزار فعلی خود باشد. در این مسیر رابط کاربری محبوب Sense عصای دست اچ‌تی‌سی است.
 
4- Huawei Ascend D8
گوشی های برتر 2015
 
هواوی قصد دارد تا در سال 2015 تلفن‌همراه Ascend D8 را که گفته می شود دارای نمایشگر 5.5 اینچی است و در قلب آن پردازشگر 64 بیتی و رم 4 گیگابایتی نصب می‌شود رونمایی کند.
 
5- LG G4
ال جی نیز تصمیم دارد تا در تابستان 2015 پرچمدار تلفن‌های همراه خود را در معرض نمایش قرار دهد.شنیده شده نمایشگر این تلفن همراه دارای چگالی بیشتر از 700 پیکسل بر اینچ بوده که در نوع خود بی نظیر است.ال‌جی جی 4 ممکن است نخستین پرچمدار مجهز به چیپ‌های تولیدی خود این شرکت موسوم به Nuclun باشد. ولی به گفته مسئولین این کمپانی کره‌ای، استفاده از چیپ‌های نوکلون تنها برای ایجاد انعطاف بیشتر است و چیپست های اسنپ دراگون اولویت کاری ال‌جی است. 
 
 گوشی های برتر 2015
 
بر اساس بعضی شنیده‌ها، جی 4 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD بهینه‌تری نسبت به جی 3 خواهد بود. ال‌جی همچنین به تازگی ماژول دوربینی را برای اسمارت‌فون‌ها معرفی کرده که علاوه بر افزایش رزولوشن به 20.7 مگاپیکسل، قابلیت‌های فنی چون لرزشگیر تصویر لیزری را نیز تصحیح کرده. در ضمن قاعدتا قیمت رقابتی ال‌جی برای پرچمدار بعدی باید ادامه داشته باشد.





تاریخ : دوشنبه 94/1/24 | 11:0 عصر | نویسنده : mehshad sheikhi | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.